اخیراگوشی جدیدی با شماره مدل DIG-AL00 از هواوی در سایت Tenna منتشر شده است که با توجه به مشخصات آن می توان این گوشی را جز گوشی های میان رده قرار داد.

بر خلاف اینکه تمام توجهات به سمت فبلت هواوی میت 9 می باشد اما اینگونه نظر می‌ رسد که هواوی تصمیم دارد گوشی دیگری را نیز به بازار ارائه کند. به ‌تازگی محصول جدیدی ازاین کمپانی توانسته تاییدیه سازمان Tenna را دریافت کند . می توان دریافت که مراحل ساخت این محصول به اتمام رسیده و آماده عرضه در کشور چین است.

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت Tenna می توان گفت برخلاف هواوی میت 9 که یک پرچمدار با مشخصات سخت‌ افزاری بالا رده است، گوشی جدید دارای سخت‌ افزار میان ‌رده‌ای می باشد.

محصول جدید هواوی که دارای شماره مدل DIG-AL00 است، ظاهرا با نام Enjoy 6 یا Enjoy 6S عرضه می ‌شود. این گوشی دارای نمایشگری به ابعاد ۵اینچ بوده و مجهز به رزولوشن اچ‌ دی (720p) می باشد.

گوشی Enjoy 6 از پردازنده هشت هسته ‌ای با فرکانس ۱.۴گیگاهرتز و ۳گیگابایت رم بهره می‌ برد که ظرفیت حافظه داخلی آن ۳۲گیگابایت خواهد بود. البته می‌  توان از طریق درگاه کارت میکرو ‌اس ‌دی آن را تا ۱۲۸گیگابایت افزایش داد.

انتظار می ‌رود هواوی در ساختار  این گوشی از دوربین ۱۳مگاپیکسلی اصلی استفاده کند و دوربین جلوی آن نیز سنسور ۵مگاپیکسلی داشته باشد. گوشی Enjoy 6 یا 6S دارای باتری با ظرفیت ۲۹۲۰میلی‌ آمپر ساعت خواهد بود که می ‌تواند این تلفن هوشمند را ساعت ‌ها روشن نگه دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت این محصول وجود ندارد. اما همانطور که می ‌دانید هواوی میت 9 قرار است روز ۱۳آبان (۳نوامبر) رونمایی شود. به همین دلیل احتمال اینکه هواوی از این گوشی میان‌ رده همزمان با فبلت پرچمدار خود رونمایی کند، وجود دارد.