samsung watch

فروشگاه اینترنتی بست ‌بای (Best Buy)  پیش فروش گلکسی گیر اس 3 را بر عهده گرفته و برای ثبت نام به ازای هر ساعت، مبلغ 349 دلار را درخواست می‌کند. در پیش فروش گلکسی گیر اس 3 هنوز مشخص نشده که این ساعت چه زمانی عرضه می شود و چه زمانی افراد متقاضی محصول خود را دریافت خواهند کرد.

پیش فروش گلکسی گیر اس 3 در مدل‌ های کلاسیک (Classic) و فرانتیر (Frontier) انجام می‌گیرد. در مقایسه با گلکسی گیر اس 2 ، مدل جدید دارای ابعادی همانند این مدل بوده، اما به میزان قابل توجهی افزایش وزن را به خود دیده است، به طوری که از 42 گرم مدل کلاسیک گلکسی گیر 2 ، به 57 گرم در مدل کلاسیک سری جدید رسیده است. استفاده از گوریلا گلس 3 به عنوان یک استاندارد مهم هنوز در گلکسی گیر 3 رعایت شده و تفاوتی با سری پیشین نکرده است. گفتنی است در ساخت Gear S3 از برند جدیدی با نام SR+ در ترکیب صفحه نمایش استفاده شده تا ساعت مقاومت بیشتری در برابر ضربه داشته باشد.

خوب است بدانید که پیش فروش گلکسی گیر اس 3 پیش از این در انگلستان، آلمان و کانادا نیز آغاز شده است. خبر هایی به گوش می ‌رسند که عرضه ساعت تایزنی سامسونگ، در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی  به زودی آغاز خواهد شد.