شرکت مهندسـی سیستم یـاس ارغوانـی از جمله شرکت‌های فناوری اطلاعات بانک ملت، به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه ارائه خدمات پرداخت و تجارت الکترونیک، بازار الکترونیکی خود را به نام بازار ترنج به طور رسمی به بهره‌برداری رسانده است. این بازار سبد کاملی از «کالاهای دیجیتال، لوازم منزل و آشپزخانه و وسایل مرتبط با آن» را در قالب خرید و فروش نقدی (فروش درقالب تخفیفات) ارائه نموده است. هدف بازار ترنج آن است تا با استفاده از راهکار معرفی برترین‌ها و جدیدترین ها در سطح کشور بتواند بستر تعاملاتی و ارتباطی مناسبی را میان صاحبان کسب و کار با خریداران خود ایجاد نماید. ما معتقدیم تجارت الکترونیک برای ارتباط این دو گروه و معرفی آنها به یکدیگر است و بازار اینترنتی ترنج بزرگترین نقش را در این فضا ایفا خواهد کرد.

 بازار اینترنتی ترنج یک فروشگاه نیست، بلکه یک بازار است؛ بازاری مطمئن برای دسترسی به تأمین‌ کنندگان‌ معتبر و اصلی محصولات. به این معنا که بازار اینترنتی ترنج به جای خرید و انبار کردن محصولات، بر روی تنوع محصولات تمرکز می نماید.

شما با خرید از بازار اینترنتی ترنج نیازی به جستجو درباره‌ اعتبار تأمین ‌کنندگان نخواهید داشت. از آنجایی که بازار اینترنتی ترنج اقدام به انبار کردن کالا نمی‌کند، قادر به ارائه طیف وسیعی از محصولات می باشد لذا هر خریدار با توجه به هر سبک و سلیقه ای می‌تواند به هر نوع کالا در بازار اینترنتی ترنج دسترسی داشته باشد؛ که این مسئله خود منجر صرفه جویی در زمان برای یافتن کالاهای کوچک و بزرگ می گردد.

تلاش بازار اینترنتی ترنج آن است که تأمین‌کنندگان کوچک و بزرگ با اطمینان خاطر بدون واسطه‌های فراوان با خریداران بازار اینترنتی ترنج همراه شوند و کالاهای با کیفیت خود را در فرآیندی آسان‌ و با قیمتی مناسب‌ به دست خریداران برسانند. بدین معنا که پس از ثبت سفارش کالای درخواستی خریداران، کالا از سوی تأمین‌ کننده پس از حصول اطمینان از صحت و سلامت آن، از طریق بخش ارسال در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

 بازار ترنج در تلاش است تا با فراهم نمودن تامین­ کنندگان متفاوت از برترین برندها در کنار یکدیگر و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان خریداران و تامین کنندگان، تجربه خریدی امن و آسان را برای خریداران خود فراهم نماید. کاربران و خریداران بازار ترنج می‏‏‌توانند با دریافت اطلاعاتی جامع و کامل جهت انتخاب صحیح کالای مورد نظر خود، بازار ترنج را بررسی نمایند و با اطمینان محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت بازار ترنج و خدمات ارائه شده در آن، یکی از مهم‏‌ترین موضوعات در بازار ترنج می­باشد در این راستا تمامی کارکنان مجرب و متخصص بازار ترنج نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای خرید (بررسی، انتخاب و خرید کالا) در بازار ترنج، تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند. ما بر آنیم تا همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات که شایسته مشتریان بازار ترنج است را ارائه نماییم.

ما در این مسیر، مصمم به سمت آینده گام بر می‌داریم و در فاصله‌های زمانی پیش روی، فرصتهای بی شمار و هیجان انگیزی را برایتان به ارمغان خواهیم آورد.

پس همراهمان باشید