اخبار حکایت ازآن دارد که کمپانی سامسونگ می‌خواهد تولید پرچمداران سری اس خود با صفحات نمایش تخت را به فراموشی بسپارد. تکنولوژی لبه‌ های منحنی سامسونگ حاشیه‌ های دو طرف صفحه نمایشگر را از بین برده است. آنچه انتظار می‌ رود آن است که سامسونگ در قسمت بالا و پایین صفحه نمایشگر گلکسی اس 8 نیز از لبه‌ های منحنی استفاده کند. درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد باید پرچم‌ دار بعدی سامسونگ را نمایشگر تمام صفحه نامید.

احتمال می‌ رود سامسونگ دکمه هوم را از این پرچمدار جدید خود حذف نماید. با حذف شدن این دکمه، جایگاه حسگر اسکنر اثر انگشت نیز تغییر می‌یابد و احتمالاً سامسونگ از این حسگر در زیر صفحه نمایشگر استفاده خواهد کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه‌های کشور کره‌ی جنوبی، قرار است گوشی هوشمند گلکسی 8S کمپانی سامسونگ با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ راهی بازار ‌شود.

شایعات حاکی از آن دارد که گلکسی اس 8 اولین پرچم‌ دار سامسونگ خواهد بود که مجهز به دوربین دوگانه می‌باشد. سوال اینجا است که آیا این دوربین دوگانه دارای سنسورهای یکپارچه خواهد بود یا سنسورها بصورت جدا از یکدیگر تعبیه شده اند. البته تا کنون هیچیک از اطلاعات مطروحه تایید یا رد نشده اند و باید منتظر انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری از این پرچمدار جدید سامسونگ ماند. انتظار می‌ رود گلکسی اس 8 در سه ماهه اول سال  2017عرضه شود.

.