اگرچه تکنولوژی زندگی امروزی ما را کم تحرک کرده است، ولی از سوی دیگر تلاش هایی نیز صورت داده تا مشکلی که پدید آورده را حل و فصل نماید. امروزه گجت های مختلف و متنوعی در راستای سلامتی و ورزش منتشر شده اند تا به عموم افراد در این زمینه یاری برسانند. شرکت های مختلفی در طول چند ماه گذشته تلاش های بسیاری صورت داده اند تا خدمات خود را در حوزه سلامت عرضه نمایند. استفاده از سنسورهای مختلف در تلفن های هوشمند و معرفی ابزارهای پوشیدنی متفاوت از جمله مواردی هستند که علاقه شرکت ها به این حوزه را به خوبی به نمایش می گذارند. هدف از ساخت گجت های پوشیدنی که وضعیت سلامت شما را چک می کنند این است که همیشه پوشیده شوند و AM3s  نیز سعی دارد همین مهم را محقق سازد.

ساعتی که همانند یک مربی بدنسازی عمل می کند. ساعت هوشمند مچیAM3s   یک ردیاب فعالیت خواب می باشد که تعداد قدم ها، مسافت طی شده، کالری مصرفی، عمق و کیفیت خواب را اندازه گیری می کند. شاخص فعالیت نیز شما را ترغیب می کند که فعالیت بیشتری در روز داشته باشید. این دستگاه با بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می گردد.

استفاده از دستبند هوشمند و پیشرفته گام شمارAM3s   برای تمام ورزشکاران بسیار اهمیت دارد. این گجت که توسط شرکت آی هلث (iHealth) تولید شده است امکاناتی دارد که نیاز هر ورزشکار حرفه‌ای را به‌خوبی برطرف می‌کند. این محصول علاوه بر شمارش گام‌های فرد می‌تواند میزان کالری سوخته شده را محاسبه کند. با استفاده از این محصول می‌توان فهمید که میزان مسافت پیموده شده چه مقداراست. برای انجام فعالیت ورزشی بیشتر در طول روز می‌توان اهداف مختلفی را از طریق این کالا تعیین کرد تا در طی مدت زمان مشخص آن‌ها را انجام داد. تمام اطلاعات محاسبه شده را می‌توان به گوشی تلفن همراه منتقل کرد تا به یک پروفایل کامل از میزان فعالیت و تغییرات متابولیسم بدن دست یافت.

با کنترل لحظه به لحظه فعالیت های خود روی صفحه نمایشگر دستگاه، روز خود را با انگیزه سلامتی آغاز کرده و به پایان برسانید.