ACME1

دستگاه‌های بخور با ایجاد رطوبت از خشکی پوست بدن و مخاط بینی جلوگیری می‌کنند و به عنوان یکی از راه‌های کمکی در درمان عفونت‌های دستگاه تنفسی استفاده می‌شوند.

با شروع فصل پاییز و زمستان که هوا سرد و خشک می شود، بسیاری از افراد درصدد پیداکردن راهی برای مرطوب نگه داشتن پوستشان هستند. یکی از کارهای مفیدی که می توان انجام داد، استفاده از بخار آب برای مرطوب کردن پوست است.

از بخور سرد معمولا در فصل تابستان استفاده می‌ شود. دستگاه های بخور سرد کم صدا تر از نوع گرم هستند و مصرف انرژی برق در آن ها کمتر است. از ویژگی های مثبت دستگاه بخور سرد، حذف باکتری ها و ویروس ها (سرماخوردگی و...) ، تامین رطوبت محیط بدون افزایش دما، کاهش استرس، احساس طراوت و شادابی و حسیاست نداشتن به نوسانات برق هستند.

اما معایبی نیز دارند، مثلا بخور سرد، مواد معدنی موجود در آب در هوا پراکنده می ‌شوند، لذا باید مخزن آن ها را با آب مقطر پُر کرد.

ACME

تقریبا 90 درصد زمان‌مان در طول روز در محیط‌های بسته می‌گذرد. بنابراین «باید در هوایی سالم و مرطوب نفس بکشیم. دستگاه بخور «اکمی» اتاق شما را پر از هوای سالم و مرطوب کرده، گرد و غبار هوا را کاهش می‌دهد و سیستم ایمنی در برابر باکتری‌ها را تقویت و از خشکی چشم و پوست جلوگیری می‌کند. این رطوبت‌ساز بی‌صدا و مناسب استفاده در اتاق خواب و نشیمن‌هایی تا 25 مترمربع است.

از بین رفتن درصد بالایی از میکروب‌ها و حذف ذراتی که در شما باعث ایجاد حساسیت می‌شود از فاکتورهای اصلی اکمی HU100  است. علاوه بر این اتوماتیک بودن کارکرد این دستگاه و هشدار اتمام  آب، نمایش میزان آب و فیلتر ضدرسوب از دیگر ویژگی‌هایی است که نظر بسیاری از خریداران سایت‌های معتبر را به خود جلب کرده است.